Oostingcommunicatie.nl gebruikt cookies


Wij gebruiken cookies voor het verbeteren van je ervaring op onze website. Wij delen deze cookies ook met derden voor analyses. Door gebruik te blijven maken van onze website, ga je akkoord met het plaatsen en gebruiken van cookies. Klik op 'Toestaan' of lees er meer over.

Toestaan

Froonacker

Wij maken werk van onze klanten!

Onafhankelijk, persoonlijk en “to-the point”. Dat is Assurantiebedrijf Froonacker, al ruim 50 jaar een betrouwbare en deskundige partner op het gebied van verzekeringen en financiële dienstverlening. Voor particulieren en ondernemers die zich thuis voelen bij een nuchtere en eerlijke aanpak. Dat is waar Froonacker voor staat en wij door een restyle ook zichtbaar hebben gemaakt.

Geen poespas

Het volledige concept en corporate stijl is duidelijk, zonder poespas. Hierdoor sluit het niet alleen aan bij de doelgroep maar straalt het ook kracht uit. Froonacker staat en heeft geen opsmuk nodig.

Voor elkaar, met elkaar

Dat is de nieuwe slagzin van Froonacker. Want verzekeren doe je niet alleen, dat doe je voor elkaar en met elkaar. Dat is de basis en een heel mooi gegeven.

Met de verhuizing naar onze nieuwe locatie in december 2013 is besloten om ook onze huisstijl te vernieuwen. Oosting communicatie is gevraagd deel te nemen aan de pitch. De keuze is op hen gevallen omdat ze in de creatieve uitwerking de juiste balans wisten te vinden tussen het verleden en het heden. Oftewel, een duidelijke vernieuwing in de huisstijl zonder dat daarmee de huidige klanten van ons ‘vervreemd’ raakten. Waar we zeer over te spreken zijn is de praktische bruikbaarheid van het logo. De eenvoudige en heldere vorm van het beeldmerk maakt een breed gebruik mogelijk zonder aan herkenbaarheid, uitstraling en kracht in te boeken. Een mooi plaatje kan ieder bureau maken maar goed meedenken over de praktische bruikbaarheid, de gebruikskosten en de houdbaarheid is een ander verhaal. Oosting communicatie heeft aangetoond ook deze kant te beheersen. Als bureau ervaren wij Oosting communicatie als dichtbij, klantgericht en gepast eigenwijs. Deze combinatie geeft de juiste balans in het voldoen aan de ideeën en wensen van de klant en het vervolgens naar een hoger niveau te tillen. Precies wat je verwacht van communicatieprofessionals.

Robert Jansen

Meer cases van Oosting