Kamsma Schoenen

De schoenmode zit in het bloed

Bij Kamsma Schoenen gaat het om service, kwaliteit en een goed uitgedachte collectie. Het ontstaan van Kamsma Schoenen gaat terug tot 1754. De schoenmode zit letterlijk en figuurlijk in het bloed waardoor trends snel worden gesignaleerd. Kamsma Schoenen heeft verstand van schoenen. Het is hun grote passie. Gecombineerd met onze passie ziet u hierboven wat het resultaat daarvan is.

Continue een stap verder

In de schoenmode kan je niet een stap achter lopen, het is continue analyseren, vooruit kijken, inspelen op nieuwe trends. Hier zijn we wekelijks samen met Kamsma Schoenen mee bezig. Ook wij houden onszelf continue op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen maar dan binnen ons vakgebied. Op deze manier kunnen we onze klant altijd voorzien van het juiste advies.

Een aangenaam concept

Om mee te gaan in de tijd hebben we een nieuw concept ontwikkeld en de corporate stijl heeft een restyle gekregen. Want winkelen bij Kamsma is persoonlijk en ongedwongen, in een fijne en aangename omgeving. Dit is in het concept gecombineerd met het kenmerk van comfortabele schoenen, waar Kamsma voor staat. ‘Aangenaam’ is het resultaat wat alles zegt en duidelijk maakt. De service is aangenaam, de collectie is aangenaam, de benadering is persoonlijk en aangenaam, het advies is aangenaam. Hierin is meteen duidelijk waarvoor Kamsma Schoenen staat en dat klanten op een vriendelijke en open manier worden benaderd.

Plan de campagne

Met veel energie en enthousiasme hebben we een volledig plan ontworpen. Om een stap verder te gaan en de juiste doelgroep aan te spreken met de juiste middelen en uitstraling. Hierin hebben we verschillende keuzes gemaakt die volledig aansluiten bij deze tijd. Neem bijvoorbeeld een keer een kijkje op de website of op Facebook. Daarnaast wordt op verschillende momenten geadverteerd in een aantal kranten, zijn er regelmatig leuke acties en is Kamsma ook in-store helemaal bij de tijd.

Meer cases van Oosting