Vorm komt tot leven

Vorm komt tot leven

Als toeleverancier van de meubelindustrie heb je veel te bieden op techinsch vlak. Machines en materiaal staan dan vaak centraal in de communicatie naar de klant. Horjus wilde echter meer bieden en ook zijn visie van ondernemen in zijn branche meer benadrukken. De toeweiding en bezieling welke Horjus legt in zijn producten welke in opdracht van zijn klanten worden gemaakt meer zichtbaar maken. Dit was natuurlijk een prachtige uitdaging voor ons om een sterk concurrerend concept voor Horjus te ontwikkelen.

Bezieling

Door de passie en de bezieling voor het materiaal worden de producten van Horjus van plaatmateriaal gevormd tot meubels, paneeldeuren, afscheidingswanden, keukens, etc. Deze transformatie hebben we vastgelegd in het concept “vorm komt tot leven”. Met mooie beelden die de kracht en innovatie uitbeelden, samengemolten in het materiaal waarmee gewerkt wordt. Dit heeft gersulteerd in een hele andere beleving van de diensten en producten welke Horjus leverd.

Perfect tot in de puntjes

De producten van Horjus zijn altijd verzorgd tot in de puntjes. Ook de huisstijl, de corporate brochure en de website moeten hier goed bij aansluiten. Want een goede indruk achter laten doe je maar een maal. En met deze huisstijl en de aansluitende communicatie items heeft Horjus de juiste toon van communiceren binnen zijn branche gezet. Creatief, Innovatie en Constructief.

Meer cases van Oosting