Cherie, Lingerie & Bodywear

Na jaren samenwerken, eindelijk zelfstandig

Op ‘t Plein in Leusden bevindt zich een compacte en complete lingeriezaak, welke al jaren samenwerkte met een grotere organisatie. Het team van deze zaak wilde al enige tijd volledig zelfstandig verder, dit onder een nieuwe naam en met een nieuwe uitstraling. Daarnaast besloten ze de winkel zelf ook onder handen te nemen. Deze zou, in verband met de kleine ruimte, veel overzichtelijker moeten worden. Open, toegankelijk en vertrouwd, dat was de uitstraling die ze zochten.

Om van te houden

De bekendheid van de lingeriezaak moest intact gehouden worden. De nieuwe naam en uitstraling mocht niet afschrikken en moest hetzelfde vertrouwde gevoel geven aan haar huidige en nieuwe klanten. Daarom is gekozen voor de naam Chérie Lingerie & Bodywear. Een naam om van te houden.

Sneakpeak

Om de nieuwe naam en uitstraling stapsgewijs bekend te maken bij bestaande klanten, hebben we gezorgd voor een zo genoemde ‘Sneakpeak’. Zo’n ‘Sneakpeak’ wekt tevens nieuwsgierigheid op. De zwarte contouren van het logo waren zichtbaar, net als de roze lijn.

De chique uitstraling van Chérie Lingerie & Bodywear

Naast vertrouwd en toegankelijk is de uitstraling ook chique. Een zaak voor zowel mannen als vrouwen. Een zaak die dankzij de verbouwing overzichtelijker is geworden. En daar past de nieuwe huisstijl van Chérie Lingerie & Bodywear perfect bij.

Mijn eerste contact met Oosting Communicatie was in de nazomer van 2012. Met Caroline ben ik toendertijd in gesprek geraakt. Zij heeft, door een duidelijk verhaal te vertellen over haar diensten en de juiste klik en aantoonbare ervaring, de basis gelegd voor verdere besprekingen. Gesprekken over o.a. de toekomstige veranderingen voor zowel de intern als externe uitingen van mijn lingerie-speciaalzaak in Leusden. Door het enthousiasme van het gehele team, de juiste interpretatie van wijzigingen, de begeleiding in de promotionele activiteiten door Oosting Communicatie, heeft mij tevens doen besluiten ook het winkelbeeld/interieur gelijkertijd te vernieuwen. Tot op heden heeft de persoonlijke dienstverlening, door deze nieuwe aanpak alleen maar tot positieve reacties geleid van ons, en wat nog belangrijker is, van onze klanten.

Jan Alkema

Meer cases van Oosting