Lodewijk Mode voor Mannen

Al 70 jaar een streepje vóór!

Lodewijk Mode voor Mannen is inmiddels al 70 jaar een waar begrip in en rondom Franeker. 70 jaar bestaan in de mode betekent 70 jaar blijven veranderen en zoeken naar wat de consument vraagt. Dit geld voor zowel mode als communicatie en uitstraling. Lodewijk Mode voor Mannen is gespecialiseerd in (trouw)kostuums en maatpakken, maar beschikt ook over een ruime Jeans- en Casual afdeling. Voor ieder wat wils! En dat betekent voor iedere doelgroep een passend communicatiemiddel.

Casual-, Jeans- & Business doelgroep

Lodewijk Mode voor Mannen richt zich op een brede doelgroep met vele onderlinge verschillen. Dit is uitdagend en houdt zowel Lodewijk als ons scherp. Voor de ruime doelgroep creëert Oosting Communicatie creatieve communicatie in de vorm van geadresseerde mailingkaarten, e-mailingen, in-store communicatie en social media. Op deze manier wordt de veelzijdige doelgroep optimaal bereikt.

Vertrouwd met een eigen persoonlijkheid

De verkoopadviseurs van Lodewijk Mode voor Mannen zijn deskundig en geven de klant een vertrouwd gevoel. Daarnaast beschikt de zaak over een eigen persoonlijkheid. Om deze persoonlijkheid toegankelijk te maken voor hun klanten die zich verbonden willen voelen met Lodewijk, begeleiden Oosting Communicatie hen met social media.

Mode is dynamiek. In een snel veranderende consumentenmarkt is Lodewijk Mode voor Mannen uit Franeker prominent aanwezig in Friesland. Alle voor ons relevante communicatie tools worden opgepakt om met bestaande en nieuwe klanten te communiceren. Dat vraagt om een inspirerende samenwerking met een professioneel en flexibel communicatie bureau. Deze vonden we in Oosting Communicatie in Franeker. Door een enthousiast team onder leiding van Caroline Oosting wordt zo voortdurend geschaafd aan een optimale performance voor Lodewijk Mode voor Mannen.

Wilfred Lodewijks

Meer cases van Oosting